Guerrilla Marketing in 30 Days, Workbook
(Sprache: Englisch)
Internationally renowned marketing expert Jay Conrad Levinson and co-author Al Lautenslager offer a hands-on workbook in the famed Guerrilla Marketing series. Designed for use either as a stand-alone tool or as a supplement to Guerilla Marketing in 30 Days,...
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Produktinformationen zu „Guerrilla Marketing in 30 Days, Workbook “
Klappentext zu „Guerrilla Marketing in 30 Days, Workbook “
Internationally renowned marketing expert Jay Conrad Levinson and co-author Al Lautenslager offer a hands-on workbook in the famed Guerrilla Marketing series. Designed for use either as a stand-alone tool or as a supplement to Guerilla Marketing in 30 Days, this interactive workbook provides practical exercises that deliver a customized, action-oriented marketing plan. Easy to use, the workbook is completely page driven. Specific components of a marketing plan are produced upon completion of each exercise.
Autoren-Porträt von Al Lautenslager, Jay Conrad Levinson, Al Lautenslayer, Al Lautenslayer
Jay Conrad Levinson ist Unternehmensberater und Autor mehrerer Bücher zum Thema "Guerilla Marketing". Er war Vizepräsident und Kreativdirektor bei verschiedenen Werbeagenturen und gründete schließlich sein eigenes Unternehmen, die internationale Guerilla Marketing Association. Jay Conrad Levinson verstarb 2013 im Alter von 80 Jahren.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Al Lautenslager , Jay Conrad Levinson , Al Lautenslayer , Al Lautenslayer
- 2006, 224 Seiten, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Entrepreneur Press
- ISBN-10: 159918043X
- ISBN-13: 9781599180434
Sprache:
Englisch
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