Proctor, T: Creative Problem Solving for Managers
(Sprache: Englisch)
Leider schon ausverkauft
versandkostenfrei
Buch
62.00 €
Produktdetails
Produktinformationen zu „Proctor, T: Creative Problem Solving for Managers “
Inhaltsverzeichnis zu „Proctor, T: Creative Problem Solving for Managers “
1. Creativity and its Importance in Business 2. Blocks to Creativity 3. Theories of Creativity 4. Problem Solving and Improvisation 5. Factors Influencing People's Ability to Undertake Ideation 6. Objective Finding, Fact Finding and Problem Finding/Definition 7. Morphological Analysis and Related Techniques 8. Brainstorming and its Variants 9. Lateral Thinking and Associated Methods 10. Synectics 11. Paradigm Breaking Techniques 12. Miscellaneous Ideation Techniques 13. Evaluation 14. Implementing Ideas 15. Computer-Assisted Creative Problem Solving
Autoren-Porträt von Tony Proctor
Tony Proctor is Emeritus Professor in Marketing at the University of Chester, UK
Bibliographische Angaben
- Autor: Tony Proctor
- 4th ed., XVIII, 361 Seiten, mit Schwarz-Weiß-Abbildungen, Maße: 17,4 x 24,4 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- ISBN-10: 0415714036
- ISBN-13: 9780415714037
- Erscheinungsdatum: 26.11.2013
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Proctor, T: Creative Problem Solving for Managers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Proctor, T: Creative Problem Solving for Managers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Proctor, T: Creative Problem Solving for Managers".
Kommentar verfassen