Procurement Marketing
A Strategic Concept
(Sprache: Englisch)
Supply Management Book of the Year
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Procurement Marketing “
Supply Management Book of the Year
Klappentext zu „Procurement Marketing “
A compilation of the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. The book adopts a decision-orientated approach, starting with a situation analysis and leading through a heuristic structure to the right combination of procurement tools. A valuable tool for continual reference.
Inhaltsverzeichnis zu „Procurement Marketing “
1. Problems.- 2. The Vision.- 3. Possible Solutions.- 4. The Procurement Marketing Solution.- List of Illustrations.- Literature.
Autoren-Porträt von Udo Koppelmann
Prof. Dr. Udo Koppelmann ist seit 1972 ordentlicher Professor an der Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät der Universität zu Köln (Seminar für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Beschaffung und Produktpolitik). Arbeitsschwerpunkte: Beschaffungsmanagement, Einkauf und Logistik.
Bibliographische Angaben
- Autor: Udo Koppelmann
- 2010, XII, 184 Seiten, Maße: 15,5 x 23,5 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Übersetzer: A. Lüders
- Verlag: Springer, Berlin
- ISBN-10: 3642084133
- ISBN-13: 9783642084133
Sprache:
Englisch
Pressezitat
"Probably one of the best books on purchasing I have ever read...a text that talks about how purchasers' focus should rest on evaluating supplier performance levels and that they should be targeted...I have found few books in this field either as rewarding or as useful" Supply Management
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