Strategic Management: Creating Competitive Advantages
Creating competitive Advantages
(Sprache: Englisch)
Covers topics such as digital and internet strategies, innovation and corporate entrepreneurship, knowledge management, and intellectual assets.
Leider schon ausverkauft
versandkostenfrei
Buch
57.75 €
Produktdetails
Produktinformationen zu „Strategic Management: Creating Competitive Advantages “
Covers topics such as digital and internet strategies, innovation and corporate entrepreneurship, knowledge management, and intellectual assets.
Bibliographische Angaben
- Autor: Gregory Dess
- 2010, 4th edition, XXIV, 484 Seiten, Maße: 20,5 x 25,5 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: McGraw-Hill Professional
- ISBN-10: 0071287833
- ISBN-13: 9780071287838
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Strategic Management: Creating Competitive Advantages"
0 Gebrauchte Artikel zu „Strategic Management: Creating Competitive Advantages“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Strategic Management: Creating Competitive Advantages".
Kommentar verfassen