The Brand Management Structure in Consumer Packaged Goods

A Research Monograph on its Current Status and Future Prospects (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
In the past decade or so, debate on the continued relevance of the brand management structure as a form of marketing organisation has intensified in the wake of changes that have taken place in the marketing environment. Factors such as the increased power...
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 24083165

Buch59.00
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
Voraussichtlich lieferbar in 3 Tag(en)
versandkostenfrei

Bestellnummer: 24083165

Buch59.00
Jetzt vorbestellen
In the past decade or so, debate on the continued relevance of the brand management structure as a form of marketing organisation has intensified in the wake of changes that have taken place in the marketing environment. Factors such as the increased power...

Kommentar zu "The Brand Management Structure in Consumer Packaged Goods"

Andere Kunden kauften auch

Mehr Bücher von Ranga Chimhundu

0 Gebrauchte Artikel zu „The Brand Management Structure in Consumer Packaged Goods“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich