The Facebook Marketing Book
(Sprache: Englisch)
How can Facebook help you promote your brand, products, and services? This book provides proven tactics that you can use right away to build your brand and engage prospective customers. With 500 million active users worldwide, Facebook offers a much larger...
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Produktinformationen zu „The Facebook Marketing Book “
Klappentext zu „The Facebook Marketing Book “
How can Facebook help you promote your brand, products, and services? This book provides proven tactics that you can use right away to build your brand and engage prospective customers. With 500 million active users worldwide, Facebook offers a much larger audience than traditional media, but it's a new landscape loaded with unfamiliar challenges. The Facebook Marketing Book shows you how to make the most of the service while skirting not-so-obvious pitfalls along the way.Whether you're a marketing and PR professional, an entrepreneur, or a small business owner, you'll learn about the tools and features that will help you reach specific Facebook audiences. You'll also get an in-depth overview, with colorful and easy-to-understand introductions to Profiles, Groups, Pages, Applications, Ads, Events, and Facebook etiquette.
Approach Facebook's complex environment with clear, actionable items
Make sense of the social networking world
Be familiar with the technologies you need for social network marketing
Explore tactics for using Facebook features, functionality, and protocols
Learn how to set specific campaign goals
Determine which Facebook features are relevant to your campaigns
Plan and execute Facebook marketing strategies
Measure the results of your campaigns with key performance indicators
Inhaltsverzeichnis zu „The Facebook Marketing Book “
- Chapter 1: Introduction to Social Networking
- Chapter 2: Facebook Profile Basics
- Chapter 3: Facebook Page Basics
- Chapter 4: Facebook Group Basics
- Chapter 5: Facebook Events
- Chapter 6: Facebook Application Basics
- Chapter 7: Customizing Your Facebook Page
- Chapter 8: Developing a Facebook Content Strategy
- Chapter 9: Cross-Promoting Content on Facebook
- Chapter 10: Facebook Page Management
- Chapter 11: Advertising on Facebook
- Chapter 12: Analytics and ROI
- Acknowledgments
- About the Authors
- Colophon
Autoren-Porträt von Dan Zarrella, Alison Zarrella
Dan Zarrella schreibt regelmäßig über virales Marketing, Memetik und soziale Medien sowohl in seinem eigenen als auch in anderen bekannten Blogs, darunter Mashable, CopyBlogger, ReadWriteWeb, Plagiarism Today, ProBlogger, Social Desire, CenterNetworks, Nowsourcing und SEOScoop.Über Zarrella wurde in Das Twitter-Buch (O Reilly), den Zeitungen Financial Times, New York Post, Boston Globe sowie den Magazinen Forbes, Wired und Wall Street Journal und den Blogs Mashable und TechCrunch berichtet. Zarrella erhielt den Shorty-Award und den Semmy-Award für Social-Media- und virales Marketing.
Dan Zarrella hat auf zahlreichen Konferenzen gesprochen, darunter PubCon, Search Engine Strategies, Covergence 09, 140: The Twitter Conference, WordCamp Mid Atlantic, Social Media Camp, Inbound Marketing Bootcamp und Texas Domains and Developers Conference. Im Hauptberuf ist Zarrella Inbound-Marketing-Manager beim US-amerikanischen Unternehmen HubSpot.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Dan Zarrella , Alison Zarrella
- 2011, 240 Seiten, mit Abbildungen, Maße: 20,5 x 15,2 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: O'Reilly Media
- ISBN-10: 1449388485
- ISBN-13: 9781449388485
- Erscheinungsdatum: 15.12.2010
Sprache:
Englisch
Rezension zu „The Facebook Marketing Book “
"In seiner Heimat ist der Nordamerikaner [Dan Zarrella], der sich selbst als Social-Media-Wissenschaftler bezeichnet, durch seine Medienpräsenz und zahlreiche Voträge bekannt wie ein bunter Hund - zu Recht. Auch in seinem neuen Buch gelingt Zarrella nun das Kunststück, sich sowohl Einsteigern ins Facebook-Marketing verständlich zu machen, als auch Fortgeschrittenen jede Menge neue Details und Anregungen zu liefern." - PAGE, 05.11
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