21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators: More Web Design with HTML5 (PDF)
(Sprache: Englisch)
Learn intermediate HTML5 skills with these interesting activities. With this companion to Web Design with HTML5, makers can take their computer skills to the next level. Photos, sidebars, and callouts help readers draw connections between new concepts in...
Leider schon ausverkauft
eBook
31.74 €
15 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators: More Web Design with HTML5 (PDF)“
Learn intermediate HTML5 skills with these interesting activities. With this companion to Web Design with HTML5, makers can take their computer skills to the next level. Photos, sidebars, and callouts help readers draw connections between new concepts in this book and other makers-related concepts they may already know. Additional text features and search tools, including a glossary and an index, help students locate information and learn new words.
Bibliographische Angaben
- Autor: Colleen Van Lent
- 2015, Englisch
- ISBN-10: 1631888927
- ISBN-13: 9781631888922
- Erscheinungsdatum: 01.01.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.43 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators: More Web Design with HTML5"
0 Gebrauchte Artikel zu „21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators: More Web Design with HTML5“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "21st Century Skills Innovation Library: Makers as Innovators: More Web Design with HTML5".
Kommentar verfassen