You and Your Sewing Machine / A Field Guide (ePub)
A Sewist's Guide to Troubleshooting, Maintenance, Tips & Techniques
(Sprache: Englisch)
From the sewing machine whisperer comes this in-depth, visual guide to how a sewing machine works, how to keep it in good working order, and how to solve common problems. Learn what questions to ask when buying a new sewing machine, what sewing machine foot...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
20.49 €
10 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „You and Your Sewing Machine / A Field Guide (ePub)“
From the sewing machine whisperer comes this in-depth, visual guide to how a sewing machine works, how to keep it in good working order, and how to solve common problems. Learn what questions to ask when buying a new sewing machine, what sewing machine foot to use for different projects, what regular maintenance you need to perform, and more. Perfect for sewists and quilters of all levels, this friendly approach to learning about and troubleshooting YOUR sewing machine gives you the tools you need to sew and quilt with less frustration and better results!
Autoren-Porträt von Bernie Tobisch
By Bernie Tobisch
Bibliographische Angaben
- Autor: Bernie Tobisch
- 2018, 144 Seiten, Englisch
- Verlag: C&T Publishing
- ISBN-10: 1617455822
- ISBN-13: 9781617455827
- Erscheinungsdatum: 01.07.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 50 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "You and Your Sewing Machine / A Field Guide"
0 Gebrauchte Artikel zu „You and Your Sewing Machine / A Field Guide“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "You and Your Sewing Machine / A Field Guide".
Kommentar verfassen