A Requiem for a Brand (ePub)
(Sprache: Englisch)
Drawing from his extensive business management experience, Pradip Chanda turns traditional wisdom on its head when he proposes that brand loyalty is inversely proportional to the income and education levels of the 'knowledge consumer'. He examines how and...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
10.49 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „A Requiem for a Brand (ePub)“
Drawing from his extensive business management experience, Pradip Chanda turns traditional wisdom on its head when he proposes that brand loyalty is inversely proportional to the income and education levels of the 'knowledge consumer'. He examines how and why brands have become strategic assets, traces the evolution of knowledge consumer and what can companies do to protect equity of the brands they have nurtured over decades. A new approach to building brand loyalty that gives marketers a competitive edge in today's high-tech, high-stakes and brand-hostile environment. The book combines the knowledge with engaging real-life case studies and proven examples.
Bibliographische Angaben
- Autor: Pradeep Chandra
- 2011, 166 Seiten, Englisch
- Verlag: Roli Books
- ISBN-10: 8174369481
- ISBN-13: 9788174369482
- Erscheinungsdatum: 06.04.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.24 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "A Requiem for a Brand"
0 Gebrauchte Artikel zu „A Requiem for a Brand“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "A Requiem for a Brand".
Kommentar verfassen