A Retrospective Study of a Dialogic Elementary Classroom (PDF)
This book uniquely combines data from a study focused on the use of dialogic instruction in an elementary classroom, with analysis of students' retrospective beliefs about the classroom environment, interactions, and authority.
12 DeutschlandCard Punkte
sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book uniquely combines data from a study focused on the use of dialogic instruction in an elementary classroom, with analysis of students' retrospective beliefs about the classroom environment, interactions, and authority.
- Autor: Lynn Astarita Gatto
- 2021, 1. Auflage, 132 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000551865
- ISBN-13: 9781000551860
- Erscheinungsdatum: 24.12.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.30 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "A Retrospective Study of a Dialogic Elementary Classroom".
Kommentar verfassen