Academic Instruction for Students With Moderate and Severe Intellectual Disabilities in Inclusive Classrooms (PDF)
(Sprache: Englisch)
Packed with instructional strategies for students with significant disabilities, this research-based resource helps teachers adapt their curriculum, work collaboratively, develop accurate assessments, track student progress, and more.
Leider schon ausverkauft
eBook
39.37 €
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Academic Instruction for Students With Moderate and Severe Intellectual Disabilities in Inclusive Classrooms (PDF)“
Packed with instructional strategies for students with significant disabilities, this research-based resource helps teachers adapt their curriculum, work collaboratively, develop accurate assessments, track student progress, and more.
Bibliographische Angaben
- Autor: June E. Downing
- 2010, 208 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452209820
- ISBN-13: 9781452209821
- Erscheinungsdatum: 09.03.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Academic Instruction for Students With Moderate and Severe Intellectual Disabilities in Inclusive Classrooms"
0 Gebrauchte Artikel zu „Academic Instruction for Students With Moderate and Severe Intellectual Disabilities in Inclusive Classrooms“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Academic Instruction for Students With Moderate and Severe Intellectual Disabilities in Inclusive Classrooms".
Kommentar verfassen