Achieving QTLS: Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book is a valuable resource for all trainee teachers in the Lifelong Learning Sector who want to further their understanding of learning theories and how these can be applied to their classroom practice. Each learning theory is considered with the...
Leider schon ausverkauft
eBook
66.19 €
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Achieving QTLS: Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector (PDF)“
This book is a valuable resource for all trainee teachers in the Lifelong Learning Sector who want to further their understanding of learning theories and how these can be applied to their classroom practice. Each learning theory is considered with the implications for planning, teaching, assessment and classroom management in mind and readers are encouraged to think critically about learning theories and the implications of these for classroom practice. This book will help trainees fulfil the criteria for the award of QTLS and, more importantly, encourage them to use learning theories to bring their teaching alive.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jim Gould
- 2010, 152 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1844454886
- ISBN-13: 9781844454884
- Erscheinungsdatum: 14.01.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Achieving QTLS: Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector"
0 Gebrauchte Artikel zu „Achieving QTLS: Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Achieving QTLS: Learning Theory and Classroom Practice in the Lifelong Learning Sector".
Kommentar verfassen