Achieving QTS: Behaviour for Learning in the Primary School (PDF)
(Sprache: Englisch)
Children's behaviour is a key concern for trainees and teachers. This book explores the concept of behaviour for learning which is very much driven by the Every Child Matters agenda. It examines the roles of relationships and children's social knowledge in...
Leider schon ausverkauft
eBook
66.19 €
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Achieving QTS: Behaviour for Learning in the Primary School (PDF)“
Children's behaviour is a key concern for trainees and teachers. This book explores the concept of behaviour for learning which is very much driven by the Every Child Matters agenda. It examines the roles of relationships and children's social knowledge in depth. In particular, it explores relationship with self, relationship with others and relationships with the curriculum. It also considers the importance of self-reflection and other additional factors affecting behaviour for learning such as children's learning difficulties. It highlights the complexities and wider social factors involved in attaining positive behaviour, in a way which recognises the whole child.
Bibliographische Angaben
- Autor: Kate Adams
- 2010, 112 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1844454916
- ISBN-13: 9781844454914
- Erscheinungsdatum: 14.01.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Achieving QTS: Behaviour for Learning in the Primary School"
0 Gebrauchte Artikel zu „Achieving QTS: Behaviour for Learning in the Primary School“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Achieving QTS: Behaviour for Learning in the Primary School".
Kommentar verfassen