Achieving QTS Cross-Curricular Strand: Creativity in Secondary Education (PDF)
(Sprache: Englisch)
Creativity is increasingly seen as central to good learning and teaching throughout the curriculum. This book examines the political and educational context behind such developments and looks at dilemmas faced by trainee teachers as they begin their...
Leider schon ausverkauft
eBook
33.09 €
16 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Achieving QTS Cross-Curricular Strand: Creativity in Secondary Education (PDF)“
Creativity is increasingly seen as central to good learning and teaching throughout the curriculum. This book examines the political and educational context behind such developments and looks at dilemmas faced by trainee teachers as they begin their teaching practice. Demonstrating what creativity is, how it evolves and how it can be nurtured in various teaching contexts, it enables trainees to develop creativity in their teaching role and in their pupils learning. Throughout, the book links clearly to the new Professional Standards for QTS and presents exercises, subject-based case studies and teaching examples to engage and support all secondary trainees.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Jonathan Savage , Martin Fautley
- 2010, 144 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0857251627
- ISBN-13: 9780857251626
- Erscheinungsdatum: 25.06.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Achieving QTS Cross-Curricular Strand: Creativity in Secondary Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Achieving QTS Cross-Curricular Strand: Creativity in Secondary Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Achieving QTS Cross-Curricular Strand: Creativity in Secondary Education".
Kommentar verfassen