Addressing Special Educational Needs and Disability in the Curriculum: Art (PDF)
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The SEND Code of Practice (2015) reinforced the requirement that all teachers must meet the needs of all learners. This topical book provides practical, tried and tested strategies and resources that will support teachers in making art lessons accessible and interesting for all pupils, including those with special needs.
Gill Curry is a visiting lecturer at Chester University for PGCE Art and Design students.
- Autoren: Kim Earle , Gill Curry
- 2017, 2. Auflage, 160 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315446715
- ISBN-13: 9781315446714
- Erscheinungsdatum: 06.09.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 7.40 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Addressing Special Educational Needs and Disability in the Curriculum: Art".
Kommentar verfassen