Advertising Account Planning (ePub)
Planning and Managing Strategic Communication Campaigns
(Sprache: Englisch)
This practical and comprehensive text effectively provides advertising account planning principles within an integrated marketing communications framework.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
69.49 €
34 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Advertising Account Planning (ePub)“
This practical and comprehensive text effectively provides advertising account planning principles within an integrated marketing communications framework.
Autoren-Porträt von Sarah Turnbull, Larry Kelley, Donald Jugenheimer
Sarah Turnbull PhD, MBA, MSc, FCIM, DipM, FHEA is a Professor in Marketing at the University of Portsmouth. Larry D. Kelley is an educator, author and advertising professional. His areas of specialization include brand communication management, planning and strategy.
Donald W. Jugenheimer is an author, researcher, consultant, and educator. He has authored or co-authored 28 books.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Sarah Turnbull , Larry Kelley , Donald Jugenheimer
- 2023, 4. Auflage, 286 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000936260
- ISBN-13: 9781000936261
- Erscheinungsdatum: 20.09.2023
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 10 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Advertising Account Planning"
0 Gebrauchte Artikel zu „Advertising Account Planning“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Advertising Account Planning".
Kommentar verfassen