Alternative Market Research Methods (PDF)
Alternative Market Research Methods explains non-mainstream and alternative research methods in market research simply and practically, demonstratinghow they can yield a greater depth of understanding and facilitate innovative research design.
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Alternative Market Research Methods explains non-mainstream and alternative research methods in market research simply and practically, demonstratinghow they can yield a greater depth of understanding and facilitate innovative research design.
Alison Lawson is a Senior Lecturer in Marketing at the University of Derby, UK.
- Autor: Alison Lawson
- 2016, 330 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Alison Lawson, David Longbottom
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317550382
- ISBN-13: 9781317550389
- Erscheinungsdatum: 13.09.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.21 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Alternative Market Research Methods".
Kommentar verfassen