AQA GCSE English Literature Working with the Poetry Anthology and the Unseens (PDF)
Support your students in developing the skills required to understand and respond to every studied poem in the 2015 AQA Poetry Anthology- Teaches students how to analyse seen and unseen poems by moving gradually from first impressions to detailed...
Leider schon ausverkauft
eBook
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „AQA GCSE English Literature Working with the Poetry Anthology and the Unseens (PDF)“
Support your students in developing the skills required to understand and respond to every studied poem in the 2015 AQA Poetry Anthology- Teaches students how to analyse seen and unseen poems by moving gradually from first impressions to detailed explorations with thought-provoking questions at each stage- Provides approaches to learning all 30 poems in the AQA Anthology, including vital guidance for writing comparison answers- Ensures students are prepared for examination with a focus on the skills needed to succeed and how to tackle the different question types in Paper 2
Bibliographische Angaben
- Autoren: Alan Howe , Laryssa Molloy
- 2015, 144 Seiten
- Verlag: Hodder Education Group
- ISBN-10: 1471833542
- ISBN-13: 9781471833540
- Erscheinungsdatum: 27.03.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "AQA GCSE English Literature Working with the Poetry Anthology and the Unseens"
0 Gebrauchte Artikel zu „AQA GCSE English Literature Working with the Poetry Anthology and the Unseens“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "AQA GCSE English Literature Working with the Poetry Anthology and the Unseens".
Kommentar verfassen