ASCD Arias: Assessing Multilingual Learners (ePub)
A Month-by-Month Guide (ASCD Arias)
(Sprache: Englisch)
While students who enter a new school must learn to adapt to a new situation, multilingual students who enter a new school must often first learn to adapt to a new country and a new language—and they must be assessed along with their peers.In Assessing...
Leider schon ausverkauft
eBook
7.41 €
3 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „ASCD Arias: Assessing Multilingual Learners (ePub)“
While students who enter a new school must learn to adapt to a new situation, multilingual students who enter a new school must often first learn to adapt to a new country and a new language—and they must be assessed along with their peers.In Assessing Multilingual Learners, author Margo Gottlieb presents the story of Ana, a newcomer to the United States and the American school system and, in a month-by-month format, reveals how assessment affects students, teachers, families, and school leaders. This book shows teachers how to collect, analyze, and act upon data about multilingual learners, with the goal of improving instruction for this large and growing population of students.
Bibliographische Angaben
- Autor: Margo Gottlieb
- 2017, Englisch
- ISBN-10: 1416624538
- ISBN-13: 9781416624530
- Erscheinungsdatum: 06.06.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.49 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "ASCD Arias: Assessing Multilingual Learners"
0 Gebrauchte Artikel zu „ASCD Arias: Assessing Multilingual Learners“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "ASCD Arias: Assessing Multilingual Learners".
Kommentar verfassen