Assessment for Learning in Higher Education (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book is a practical guide to Assessment for Learning (AfL) in Higher Education.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
47.99 €
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Assessment for Learning in Higher Education (PDF)“
This book is a practical guide to Assessment for Learning (AfL) in Higher Education.
Autoren-Porträt von Kay Sambell, Liz Mcdowell, Catherine Montgomery
Professor Kay Sambell is Professor of Learning and Teaching at Northumbria University, UK, a National Teaching Fellow and was Director for AfL Enhancement in the National Centre for Excellence in Assessment for LearningProfessor Liz McDowell is Professor in Academic Practice at Northumbria University, UK, a National Teaching Fellow and was Director of the National Centre for Excellence in Assessment for Learning
Dr Catherine Montgomery is currently Principal Lecturer in Education at Northumbria University, UK, a National Teaching Fellow and was Associate Director for research in the National Centre for Excellence in Assessment for Learning
Bibliographische Angaben
- Autoren: Kay Sambell , Liz Mcdowell , Catherine Montgomery
- 2012, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136734945
- ISBN-13: 9781136734946
- Erscheinungsdatum: 21.08.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.99 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Assessment for Learning in Higher Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Assessment for Learning in Higher Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Assessment for Learning in Higher Education".
Kommentar verfassen