Attuned Learning (PDF)
Rabbinic Texts on Habits of the Heart in Learning Interactions
(Sprache: Englisch)
Elie Holzer is a practice-oriented philosopher of Jewish education who serves as Associate Professor at the School of Education, directs the Stern Institute for the Study and Advancement of Religious Education and holds the R. Dr. David Ochs Chair for...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
130.95 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Attuned Learning (PDF)“
Elie Holzer is a practice-oriented philosopher of Jewish education who serves as Associate Professor at the School of Education, directs the Stern Institute for the Study and Advancement of Religious Education and holds the R. Dr. David Ochs Chair for Teaching Jewish Religious Studies, at Bar Ilan University. His research integrates text-based Jewish studies, philosophical hermeneutics, pedagogy, and ethical-spiritual traditions. His book A Philosophy of Havruta: Understanding and Teaching the Art of Text Study in Pairs (with Orit Kent, Academic Studies Press) won the 2014 National Jewish Book Award.
Bibliographische Angaben
- Autor: Elie Holzer
- 2016, 1. Auflage, 300 Seiten, Englisch
- Verlag: Academic Studies Press
- ISBN-10: 1618114816
- ISBN-13: 9781618114815
- Erscheinungsdatum: 30.03.2016
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.88 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Attuned Learning"
0 Gebrauchte Artikel zu „Attuned Learning“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Attuned Learning".
Kommentar verfassen