Best Practices in Student & Faculty Assessment (PDF)
(Sprache: Englisch)
This report is based on a survey of more than 80 colleges regarding their assessment practices of both faculty and students. The study gives detailed data on the percentage of colleges and academic departments with assessment offices or assessment plans,...
Leider schon ausverkauft
eBook
94.93 €
47 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Best Practices in Student & Faculty Assessment (PDF)“
This report is based on a survey of more than 80 colleges regarding their assessment practices of both faculty and students. The study gives detailed data on the percentage of colleges and academic departments with assessment offices or assessment plans, what those offices and officers do and how well they are funded. The study looks at the use of outside assessment consultants, "assessment days," critical faculty-assessment office relations, assessment budgets and strategies, the use of student evaluations of faculty, of student evaluations of academic programs, and other means for assessing both students, faculty and indeed, overall institutional educational effectiveness.
Bibliographische Angaben
- Autor: Primary Research Group Staff
- 2011, Englisch
- ISBN-10: 1574401831
- ISBN-13: 9781574401837
- Erscheinungsdatum: 01.11.2011
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.34 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Best Practices in Student & Faculty Assessment"
0 Gebrauchte Artikel zu „Best Practices in Student & Faculty Assessment“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Best Practices in Student & Faculty Assessment".
Kommentar verfassen