Bipolar Disorder, Second Edition (PDF)
A Family-Focused Treatment Approach
(Sprache: Englisch)
Family-focused psychoeducational treatment (FFT) is among a very small number of psychosocial treatments that have been found to be effective in multiple studies to improve the course of bipolar disorder. This indispensable guide describes how to implement...
Leider schon ausverkauft
eBook
109.99 €
54 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Bipolar Disorder, Second Edition (PDF)“
Family-focused psychoeducational treatment (FFT) is among a very small number of psychosocial treatments that have been found to be effective in multiple studies to improve the course of bipolar disorder. This indispensable guide describes how to implement FFT with adult and adolescent patients and their family members. Provided are practical procedures for helping families understand the nature of bipolar disorder, strengthen their communication skills, solve day-to-day problems, and reduce the risk and severity of relapse. The book incorporates state-of-the-art knowledge on the illness and its biological and psychosocial management. More than a dozen reproducible handouts are included.
Bibliographische Angaben
- Autor: David J. Miklowitz
- 2008, 348 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1606230425
- ISBN-13: 9781606230428
- Erscheinungsdatum: 26.03.2008
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Bipolar Disorder, Second Edition"
0 Gebrauchte Artikel zu „Bipolar Disorder, Second Edition“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Bipolar Disorder, Second Edition".
Kommentar verfassen