Branding Television (PDF)
Branding Television considers the broader context of new digital media, including an examination of the extension of television on to new media such as the internet and mobile phones.
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Branding Television considers the broader context of new digital media, including an examination of the extension of television on to new media such as the internet and mobile phones.
Catherine Johnson lectures in Film and Television Studies at the University of Nottingham. Her research examines the Western television industries and the impact of industrial shifts on the cultural artefacts they produce. She is the author of Telefantasy (2005) and co-editor of ITV Cultures (2005).
- Autor: Catherine Johnson
- 2012, 224 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136618554
- ISBN-13: 9781136618550
- Erscheinungsdatum: 12.03.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.65 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Branding Television".
Kommentar verfassen