Brands on a Mission (PDF)
Brands on a Mission explores the importance of creating a performance culture that is built on driving impact through purpose, and the type of talent required to drive these transformational changes within companies - from CEO to brand developers.
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Brands on a Mission explores the importance of creating a performance culture that is built on driving impact through purpose, and the type of talent required to drive these transformational changes within companies - from CEO to brand developers.
- Autor: Myriam Sidibe
- 2020, 1. Auflage, 226 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000069176
- ISBN-13: 9781000069174
- Erscheinungsdatum: 10.05.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 31 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Brands on a Mission".
Kommentar verfassen