Breaking Barriers to Learning in Primary Schools (ePub)
An Integrated Approach to Children's Services
(Sprache: Englisch)
This book takes an expert and informative look at the integrated children's services agenda in practice in today's primary schools.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
35.49 €
17 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Breaking Barriers to Learning in Primary Schools (ePub)“
This book takes an expert and informative look at the integrated children's services agenda in practice in today's primary schools.
Autoren-Porträt von Pat Hughes
Pat Hughes is Senior Lecturer at Liverpool Hope University, teaching on undergraduate and post-graduate initial teacher training courses as well as more generic undergraduate and post graduate Education Studies courses. She is a course leader for a Master's Level Course in Integrated Children's Services and is also a Non-Executive Director of a Primary Care Trust (NHS), which operates in a local authority where both health and social care share budgets. The authority is recognised nationally as a leader in this field of partnership.
Bibliographische Angaben
- Autor: Pat Hughes
- 2009, 288 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135264686
- ISBN-13: 9781135264680
- Erscheinungsdatum: 16.12.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.61 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Breaking Barriers to Learning in Primary Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „Breaking Barriers to Learning in Primary Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Breaking Barriers to Learning in Primary Schools".
Kommentar verfassen