Bringing ... to your Early Years Practice: Bringing the High Scope Approach to your Early Years Practice (PDF)
(Sprache: Englisch)
Have you ever wondered what High/Scope is, where it came from, and how it can be used with young children in your setting? This book will answer all your questions and more. It includes: details about the High/Scope Wheel of Learning an explanation...
Leider schon ausverkauft
eBook
11.04 €
5 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Bringing ... to your Early Years Practice: Bringing the High Scope Approach to your Early Years Practice (PDF)“
Have you ever wondered what High/Scope is, where it came from, and how it can be used with young children in your setting? This book will answer all your questions and more. It includes: details about the High/Scope Wheel of Learning an explanation of Active Learning, including materials, manipulation, choice, language and support Plan-Do-Review activities planning and assessment methods.
Bibliographische Angaben
- Autor: Nicky Holt
- 2007, 96 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0203935195
- ISBN-13: 9780203935194
- Erscheinungsdatum: 22.06.2007
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Bringing ... to your Early Years Practice: Bringing the High Scope Approach to your Early Years Practice"
0 Gebrauchte Artikel zu „Bringing ... to your Early Years Practice: Bringing the High Scope Approach to your Early Years Practice“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Bringing ... to your Early Years Practice: Bringing the High Scope Approach to your Early Years Practice".
Kommentar verfassen