Business to Business Marketing Management (PDF)
A Global Perspective
(Sprache: Englisch)
Business to Business (B2B) markets are considerably more challenging than consumer markets and demand a more specific skillset from marketers. This textbook takes a uniquely international approach to this complex environment, the result of an international...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
73.49 €
36 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Business to Business Marketing Management (PDF)“
Business to Business (B2B) markets are considerably more challenging than consumer markets and demand a more specific skillset from marketers. This textbook takes a uniquely international approach to this complex environment, the result of an international team of authors and real-life cases from across the globe.
Autoren-Porträt von Alan Zimmerman, Jim Blythe
Alan Zimmerman is Professor and Area Coordinator for the International Business (IB) program at the College of Staten Island, City University of New York, USA.Jim Blythe is former Visiting Professor of Marketing at Plymouth Business School, UK.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Alan Zimmerman , Jim Blythe
- 2021, 4. Auflage, 536 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000487288
- ISBN-13: 9781000487282
- Erscheinungsdatum: 22.12.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 10 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Business to Business Marketing Management"
0 Gebrauchte Artikel zu „Business to Business Marketing Management“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Business to Business Marketing Management".
Kommentar verfassen