Cambridge National Level 1/2 Certificate in Information Technologies (PDF)
Target success in the Cambridge National Certificate in Information Technologies with this essential classroom resource that will develop students' understanding of data, build their transferable skills and knowledge to become confident users of technology...
Leider schon ausverkauft
Printausgabe 26.50 €
eBook -2%
26.01 €
13 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Cambridge National Level 1/2 Certificate in Information Technologies (PDF)“
Target success in the Cambridge National Certificate in Information Technologies with this essential classroom resource that will develop students' understanding of data, build their transferable skills and knowledge to become confident users of technology and help them prepare for the external assessment. Builds students' knowledge through clearly focused content and activities to assess understanding and aid progression Prepares your students for the examined assessment with opportunities to test and consolidate understanding Provides students with contexts to apply digital technology skills
Bibliographische Angaben
- Autoren: Sonia Stuart , Brian Gillinder
- 2018, 184 Seiten
- ISBN-10: 1510422854
- ISBN-13: 9781510422858
- Erscheinungsdatum: 23.02.2018
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Cambridge National Level 1/2 Certificate in Information Technologies"
0 Gebrauchte Artikel zu „Cambridge National Level 1/2 Certificate in Information Technologies“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Cambridge National Level 1/2 Certificate in Information Technologies".
Kommentar verfassen