Campus-Wide Information Systems: Campus-Wide Information Systems, Volume 22, Issue 3 (PDF)
(Sprache: Englisch)
The papers in this e-book were selected from those presented at the Fifth International Conference on Information Communication Technologies in Education (ICICTE), held on Samos island, Greece from July 1–3, 2004. ICICTE 2004 considered how the development...
Leider schon ausverkauft
eBook
211.05 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Campus-Wide Information Systems: Campus-Wide Information Systems, Volume 22, Issue 3 (PDF)“
The papers in this e-book were selected from those presented at the Fifth International Conference on Information Communication Technologies in Education (ICICTE), held on Samos island, Greece from July 1–3, 2004. ICICTE 2004 considered how the development of technology is reshaping notions of the classroom, of learning and of teaching. The papers in this e-book look at software tools in education, discussion forums, the learner’s experience of online tutoring and learning, and staff experience and training requirements.
Bibliographische Angaben
- 2005, Englisch
- Herausgegeben: Ken Fernstrom
- ISBN-10: 1845443403
- ISBN-13: 9781845443405
- Erscheinungsdatum: 01.07.2005
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 0.73 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Campus-Wide Information Systems: Campus-Wide Information Systems, Volume 22, Issue 3"
0 Gebrauchte Artikel zu „Campus-Wide Information Systems: Campus-Wide Information Systems, Volume 22, Issue 3“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Campus-Wide Information Systems: Campus-Wide Information Systems, Volume 22, Issue 3".
Kommentar verfassen