Centennial Publications of the University of Chicago Press: School and Society and The Child and the Curriculum (ePub)
(Sprache: Englisch)
This edition brings Dewey's educational theory into sharp focus, framing his two classic works by frank assessments, past and present, of the practical applications of Dewey's ideas. In addition to a substantial introduction in which Philip W. Jackson...
Leider schon ausverkauft
eBook
16.56 €
8 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Centennial Publications of the University of Chicago Press: School and Society and The Child and the Curriculum (ePub)“
This edition brings Dewey's educational theory into sharp focus, framing his two classic works by frank assessments, past and present, of the practical applications of Dewey's ideas. In addition to a substantial introduction in which Philip W. Jackson explains why more of Dewey's ideas haven't been put into practice, this edition restores a "e;lost"e; chapter, dropped from the book by Dewey in 1915.
Bibliographische Angaben
- Autor: Dewey John Dewey
- 2013, 252 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 022611211X
- ISBN-13: 9780226112114
- Erscheinungsdatum: 19.07.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Centennial Publications of the University of Chicago Press: School and Society and The Child and the Curriculum"
0 Gebrauchte Artikel zu „Centennial Publications of the University of Chicago Press: School and Society and The Child and the Curriculum“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Centennial Publications of the University of Chicago Press: School and Society and The Child and the Curriculum".
Kommentar verfassen