Children Piano Introduction Education(3) (ePub)
In the learning of this book, children are able to play solo without the accompaniment of the teacher. Instead, they will learn self accompaniment with simple notes and the cooperation of two hands. In terms of scores, temporary rise, flat sign, natural...
Leider schon ausverkauft
eBook
8.73 €
4 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Children Piano Introduction Education(3) (ePub)“
In the learning of this book, children are able to play solo without the accompaniment of the teacher. Instead, they will learn self accompaniment with simple notes and the cooperation of two hands. In terms of scores, temporary rise, flat sign, natural sign G modulate F modulate are introduced. Through simple compile, children will be able to play different modulate and works of different styles to expand their performance range. In terms of skills, we will carry on the learning of the previous two books and add linear performance skills like legato to allow students learn more about the music. At the end of this book, students will make great progress and sense the changes of music, which will prepare them for their process of music in the future.
Bibliographische Angaben
- Autor: Huang Yin
- 2013
- ISBN-10: 7540454237
- ISBN-13: 9787540454234
- Erscheinungsdatum: 01.01.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Children Piano Introduction Education(3)"
0 Gebrauchte Artikel zu „Children Piano Introduction Education(3)“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Children Piano Introduction Education(3)".
Kommentar verfassen