Cities and Creativity from the Renaissance to the Present (ePub)
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Urban studies has been engulfed by a creative city narrative in which concepts like the creative economy, the creative class or creative industries proclaim the status of the city as the primary site of human creativity and innovation. This volume critically challenges the core premise underlying this narrative, asking why we automatically have to look at cities as being the agents of change and innovation. What processes have been at work historically before the predominance of cities in nurturing creativity and innovation was established?
Bert De Munck is Professor at the History Department at the University of Antwerp.
Andrew Miles is Professor of Sociology at the University of Manchester.
- 2017, 304 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ilja van Damme, Bert De Munck, Andrew Miles
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351681796
- ISBN-13: 9781351681797
- Erscheinungsdatum: 18.09.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.10 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Cities and Creativity from the Renaissance to the Present".
Kommentar verfassen