Language in the Context of Use / Cognitive Linguistics Research Bd.37 (PDF)
Discourse and Cognitive Approaches to Language
(Sprache: Englisch)
This volume explores key convergences between cognitive and discourse approaches to language and language learning, both first and second. The emphasis is on the role of language as it is used in everyday interaction and as it reflects everyday cognition....
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
210.00 €
105 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Language in the Context of Use / Cognitive Linguistics Research Bd.37 (PDF)“
This volume explores key convergences between cognitive and discourse approaches to language and language learning, both first and second. The emphasis is on the role of language as it is used in everyday interaction and as it reflects everyday cognition. The papers represent a set of dynamic, thought-provoking analyses that add considerably to our understanding of language and language learning.
Autoren-Porträt
Andrea Tyler, Georgetown University Washington, USA; Yiyoung Kim, Georgetown University, USA; Mari Takada, International Christian University Tokyo, Japan.
Bibliographische Angaben
- 2008, 1. Auflage, 371 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Andrea Tyler, Yiyoung Kim, Mari Takada
- Verlag: Walter de Gruyter
- ISBN-10: 3110199122
- ISBN-13: 9783110199123
- Erscheinungsdatum: 27.08.2008
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.99 MB
- Ohne Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Language in the Context of Use / Cognitive Linguistics Research Bd.37"
0 Gebrauchte Artikel zu „Language in the Context of Use / Cognitive Linguistics Research Bd.37“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Language in the Context of Use / Cognitive Linguistics Research Bd.37".
Kommentar verfassen