Collision Detection in Interactive 3D Environments (PDF)
(Sprache: Englisch)
The heart of any system that simulates the physical interaction between objects is collision detection-the ability to detect when two objects have come into contact. This system is also one of the most difficult aspects of a physical simulation to implement...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
94.49 €
47 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Collision Detection in Interactive 3D Environments (PDF)“
The heart of any system that simulates the physical interaction between objects is collision detection-the ability to detect when two objects have come into contact. This system is also one of the most difficult aspects of a physical simulation to implement correctly, and invariably it is the main consumer of CPU cycles. Practitioners, new to the f
Autoren-Porträt von Gino van den Bergen
Gino van den Bergen is a game developer working for the Playlogic Game Factory, Breda, The Netherlands. He is the creator of SOLID and holds a Ph.D. in computing science from Eindhoven University of Technology. Gino implemented collision detection and physics in NaN Technologies' Blender, a creation suite for interactive 3D content.
Bibliographische Angaben
- Autor: Gino van den Bergen
- 2003, 277 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 148229799X
- ISBN-13: 9781482297997
- Erscheinungsdatum: 27.10.2003
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 104 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Collision Detection in Interactive 3D Environments"
0 Gebrauchte Artikel zu „Collision Detection in Interactive 3D Environments“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Collision Detection in Interactive 3D Environments".
Kommentar verfassen