Common Core English Language Arts in a PLC at Work®, Grades 3-5 / Leading Edge (ePub)
(Sprache: Englisch)
Explore strategies for integrating the Common Core State Standards for English language arts for grades 3-5 in this interdisciplinary resource, which focuses on areas of instruction, curriculum, assessment, and intervention. You'll also learn how to...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
42.49 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Common Core English Language Arts in a PLC at Work®, Grades 3-5 / Leading Edge (ePub)“
Explore strategies for integrating the Common Core State Standards for English language arts for grades 3-5 in this interdisciplinary resource, which focuses on areas of instruction, curriculum, assessment, and intervention. You'll also learn how to implement the CCSS within the powerful PLC at Work(TM) process. Critical chapter-opening questions guide discussion and help you leverage the CCSS to optimize student learning.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Douglas Fisher , Nancy Frey
- 2012, 1. Auflage, 232 Seiten, Englisch
- Verlag: Solution Tree Press
- ISBN-10: 1936764210
- ISBN-13: 9781936764211
- Erscheinungsdatum: 25.10.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.47 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Common Core English Language Arts in a PLC at Work®, Grades 3-5 / Leading Edge"
0 Gebrauchte Artikel zu „Common Core English Language Arts in a PLC at Work®, Grades 3-5 / Leading Edge“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Common Core English Language Arts in a PLC at Work®, Grades 3-5 / Leading Edge".
Kommentar verfassen