Consumer Behaviour and Analytics (ePub)
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This volume provides a consumer behaviour textbook for the new marketing reality. In a world of Big Data, machine learning and AI, this text reviews the issues and concepts essential for navigating this new terrain. It demonstrates how we can use data driven insight and research in order to inform knowledge driven decision making.
- Autor: Andrew Smith
- 2019, 1. Auflage, 216 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429953356
- ISBN-13: 9780429953354
- Erscheinungsdatum: 13.08.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 9.29 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Consumer Behaviour and Analytics".
Kommentar verfassen