Consumer Boycotts (ePub)
Effecting Change Through the Marketplace and Media
(Sprache: Englisch)
First published in 1999. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Consumer Boycotts (ePub)“
First published in 1999. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Autoren-Porträt von Monroe Friedman
Monroe Friedman is Professor of Psychology at Eastern Michigan University. He is on the editorial boards of the Journal of Consumer Affairs and the Journal of Consumer Policy and is author of A "Brand" New Language: Commercial Influences in Literature and Culture (1991).
Bibliographische Angaben
- Autor: Monroe Friedman
- 2002, 304 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135960410
- ISBN-13: 9781135960414
- Erscheinungsdatum: 03.05.2002
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.39 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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