Consumption, Identity and Style (ePub)
Marketing, meanings, and the packaging of pleasure
(Sprache: Englisch)
First Published in 1990. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Consumption, Identity and Style (ePub)“
First Published in 1990. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
Autoren-Porträt
Alan Tomlinson works in the Chelsea School, Brighton Polytechnic, where he coordinates the Research Division and also acts as the Director of the Leisure Research Unit.
Bibliographische Angaben
- 2006, 272 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Alan Tomlinson
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134982488
- ISBN-13: 9781134982486
- Erscheinungsdatum: 18.05.2006
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.79 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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