Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication (ePub)
23 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Klement Podnar is Head of Marketing Communication and Public Relations at the University of Ljubljana, Slovenia. He researches corporate identity, image and reputation, organizational identification, corporate communications and marketing and has published in numerous journals, including the Corporate Reputation Review and the Journal of Marketing Communications.
John M. T. Balmer is Professor of Corporate Marketing at Brunel Business School, UK. His articles on the corporate identity, corporate branding and corporate marketing have been published in leading journals including the California Management Review, the European Journal of Marketing and the Journal of Business Ethics. He is Founder, Chairman and Conference Organiser of the International Corporate Identity Group (ICIG).
- 2013, 176 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Klement Podnar, John Balmer
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317850696
- ISBN-13: 9781317850694
- Erscheinungsdatum: 16.12.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.23 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Contemplating Corporate Marketing, Identity and Communication".
Kommentar verfassen