Creating Great Customer Service (ePub)
(Sprache: Englisch)
This book is a great and practical guide in developing a company's customer service program from scratch.In some cases, there may be a need to improve on an existing one that is deficient in many ways. It will help a company-large or small-to determine how...
Leider schon ausverkauft
eBook
2.40 €
1 DeutschlandCard Punkt sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Creating Great Customer Service (ePub)“
This book is a great and practical guide in developing a company's customer service program from scratch.In some cases, there may be a need to improve on an existing one that is deficient in many ways. It will help a company-large or small-to determine how their customer service program should be developed to keep customers happy and satisfied.
Bibliographische Angaben
- Autor: Herbert M. Sancianco
- 2017, 142 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 9712729184
- ISBN-13: 9789712729188
- Erscheinungsdatum: 02.10.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Creating Great Customer Service"
0 Gebrauchte Artikel zu „Creating Great Customer Service“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Creating Great Customer Service".
Kommentar verfassen