Creative Methods in Organizational Research / SAGE series in Management Research (PDF)
Ideas are...
33 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Ideas are substantiated by reference to appropriate theory and throughout the reader is encouraged to reflect critically on the approach they have chosen and to be alert to ethical issues. Revealing case studies show how the research approaches covered in the book work in practice.
Challenging readers to reassess what is possible when conducting research, Creative Methods in Organizational Research will enrich the research experiences of post graduates in the fields of organization studies, management and management education.
- 2009, 1. Auflage, 184 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Michael P Broussine
- Verlag: SAGE Publications
- ISBN-10: 1849203636
- ISBN-13: 9781849203630
- Erscheinungsdatum: 23.03.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.08 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Creative Methods in Organizational Research / SAGE series in Management Research".
Kommentar verfassen