Culturally Responsive Standards-Based Teaching (PDF)
Classroom to Community and Back
(Sprache: Englisch)
Close the achievement gap by closing the culture gapTeaching children from diverse backgrounds begins with learning who they are, then using the knowledge and culture students bring to school in a standards-based curriculum to achieve student success. This...
Leider schon ausverkauft
eBook
39.37 €
19 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Culturally Responsive Standards-Based Teaching (PDF)“
Close the achievement gap by closing the culture gapTeaching children from diverse backgrounds begins with learning who they are, then using the knowledge and culture students bring to school in a standards-based curriculum to achieve student success. This guide provides tools that show why and how to create culturally responsive, standards-based (CRSB) instruction in the classroom. Results of effective programs include: Increased academic success for all learners Engaged and motivated students Strengthened partnerships between students, families, and communities
Bibliographische Angaben
- Autoren: Steffen Saifer , Amy Stuczynski , Debbie Ellis , Keisha Edwards , Lena Ko
- 2010, 248 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 1452224110
- ISBN-13: 9781452224114
- Erscheinungsdatum: 22.11.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Culturally Responsive Standards-Based Teaching"
0 Gebrauchte Artikel zu „Culturally Responsive Standards-Based Teaching“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Culturally Responsive Standards-Based Teaching".
Kommentar verfassen