Customer Service Management in Africa (ePub)
A Strategic and Operational Perspective
(Sprache: Englisch)
This book discusses the management and delivery of customer service under seven broad themes: 1) customer service as shared value; 2) customer service systems; 3) customer service strategy; 4) customer service structure; 5) customer service style; 6)...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
43.99 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Customer Service Management in Africa (ePub)“
This book discusses the management and delivery of customer service under seven broad themes: 1) customer service as shared value; 2) customer service systems; 3) customer service strategy; 4) customer service structure; 5) customer service style; 6) customer service staff; 7) customer service skills.
Autoren-Porträt
Robert Hinson, Ogechi Adeola, Terri Lituchy, Abednego Amartey
Bibliographische Angaben
- 2020, 1. Auflage, 360 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Robert Hinson, Ogechi Adeola, Terri Lituchy, Abednego Amartey
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429631944
- ISBN-13: 9780429631948
- Erscheinungsdatum: 07.05.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3.32 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Customer Service Management in Africa"
0 Gebrauchte Artikel zu „Customer Service Management in Africa“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Customer Service Management in Africa".
Kommentar verfassen