Decoding Technology Acceptance in Education (ePub)
A Cultural Studies Contribution
(Sprache: Englisch)
The process of integrating technology into education often overlooks that technology is a sign; it is not a neutral message conveyor, but rather a material artefact placed into a context inevitably subject to culture. In an original and novel combination,...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
57.99 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Decoding Technology Acceptance in Education (ePub)“
The process of integrating technology into education often overlooks that technology is a sign; it is not a neutral message conveyor, but rather a material artefact placed into a context inevitably subject to culture. In an original and novel combination, Decoding Technology Acceptance in Education brings together two academic domains not previously pursued together, yet which diverge in many ways: cultural studies and technology acceptance studies.
Autoren-Porträt von Caroline Stockman
Caroline Stockman is Senior Lecturer in Education Studies at the University of Winchester, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Caroline Stockman
- 2017, 120 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315397447
- ISBN-13: 9781315397443
- Erscheinungsdatum: 07.08.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.80 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Decoding Technology Acceptance in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Decoding Technology Acceptance in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Decoding Technology Acceptance in Education".
Kommentar verfassen