Deep Change / Research in Curriculum and Instruction (ePub)
Cases and Commentary on Schools and Programs of Successful Reform in High Stakes States
(Sprache: Englisch)
This book presents cases of schools (Part One) and programs at the district level and beyond (Part Two) in which reform, while driven by high-stakes accountability, became larger and deeper through data-driven dialogue, culture change, organizational...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
52.99 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Deep Change / Research in Curriculum and Instruction (ePub)“
This book presents cases of schools (Part One) and programs at the district level and beyond (Part Two) in which reform, while driven by high-stakes accountability, became larger and deeper through data-driven dialogue, culture change, organizational learning, and other elements of high performing cultures. Commentaries on cross-case patterns by Ann Lieberman and Michael Fullan and a chapter on "now what?" first steps provide implications for initiating deep change that results in improved student learning outcomes even in challenging activity settings.
Bibliographische Angaben
- 2005, 377 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Gerald Ponder, David Strahan
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 160752676X
- ISBN-13: 9781607526766
- Erscheinungsdatum: 01.11.2005
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.06 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Deep Change / Research in Curriculum and Instruction"
0 Gebrauchte Artikel zu „Deep Change / Research in Curriculum and Instruction“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Deep Change / Research in Curriculum and Instruction".
Kommentar verfassen