Deep Data Analytics for New Product Development (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book presents and develops the deep data analytics for providing the information needed for successful new product development.
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Produktinformationen zu „Deep Data Analytics for New Product Development (PDF)“
This book presents and develops the deep data analytics for providing the information needed for successful new product development.
Autoren-Porträt von Walter R. Paczkowski
Walter R. Paczkowski worked at AT&T, AT&T Bell Labs, and AT&T Labs. He founded Data Analytics Corp., a statistical consulting company, in 2001. Dr. Paczkowski is also a part-time lecturer of economics at Rutgers University.
Bibliographische Angaben
- Autor: Walter R. Paczkowski
- 2020, 1. Auflage, 286 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429666039
- ISBN-13: 9780429666032
- Erscheinungsdatum: 19.02.2020
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 27 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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