Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences (ePub)
This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.
- Autor: Annarita Sorrentino
- 2020, 1. Auflage, 120 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000195511
- ISBN-13: 9781000195514
- Erscheinungsdatum: 30.09.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.62 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences".
Kommentar verfassen