Demarketing (PDF)
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This is the first book to cast light on the secretive, counterintuitive world of de-marketing: a process whereby a company actively, for whatever reasons, tries to decrease demand of its product. Via insightful case studies from a selection of thought leaders, this book deconstructs de-marketings mysteries and demonstrates how to incorporate them into a profit-driven marketing plan.
Jim Blythe is Professor of Marketing at Westminster University and Visiting Professor at Plymouth Business School, UK
- 2013, 240 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Nigel Bradley, Jim Blythe
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135070423
- ISBN-13: 9781135070427
- Erscheinungsdatum: 23.10.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Demarketing".
Kommentar verfassen