Designing Brand Identity (PDF)
An Essential Guide for the Whole Branding Team
(Sprache: Englisch)
Praise for previous editions of Designing Brand Identity (Wall Street Journal, Best-Seller, Spotlight 1/23/2011):"e;An inspiring and powerful toolkit."e;—The Marketer"e;Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building...
Leider schon ausverkauft
eBook
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Designing Brand Identity (PDF)“
Praise for previous editions of Designing Brand Identity (Wall Street Journal, Best-Seller, Spotlight 1/23/2011):"e;An inspiring and powerful toolkit."e;—The Marketer"e;Alina Wheeler provides a practical structure for the brand building process."e;—Al Ries, coauthor, Positioning"e;Wheeler's book offers a cogent description of how strategy and design meet in the real world among world-class companies."e;—Marty Neumeier, author, The Brand Gap"e;A valued reference book for all members of the branding team."e;—Communication Arts
Bibliographische Angaben
- Autor: Alina Wheeler
- 2010, 320 Seiten, Englisch
- Verlag: Wiley
- ISBN-10: 0470639385
- ISBN-13: 9780470639382
- Erscheinungsdatum: 12.02.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Designing Brand Identity"
0 Gebrauchte Artikel zu „Designing Brand Identity“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Designing Brand Identity".
Kommentar verfassen